marți, 5 octombrie 2010

O analiza


Azi am analizat urmele din trecut,nu pentru ca am vrut ci pur si simplu asa s-a intamplat. Uff...daca omul ar fii un observator,nu ar mai face aceleasi greseli iar si iar. Eu mi-am dat seama azi ca trecutul se repeta,dar nu in totalitate. Azi,am facut fara sa imi dau seama pana la un moment dat ca fac acelasi drum,exact ca anul trecut...marti,6 oct 2009. Dar azi a fost altfel...doar am facut acel drum ca sa cumpar ceva,nu sa ma intalnesc cu nimeni. Nu m-am dus ieri sa cumpar,nu m-am dus acum o saptamana,nu m-am dus peste 5 zile...ci azi. Am ajuns la anumite concluzii(desi poate le stiam dar mi le-am reamintit):  ca exista o lege nescrisa pe acest Pamant; ca lucrurile se intampla din nou si din nou,bineinteles ca momentele acelea vor fi unice...nu se vor repeta,insa unele chiar si cele banale,se pot intampla,in aceasi zi,in aceasi ora poate,ca si in trecut. La mine a fost un lucru banal,care s-a repetat,insa anul trecut nu era banal...atunci consideram ca este foarte important. Chiar mi-am dat seama azi ca a fost penibil...
Si am ajuns si la concluzia ca destinul si-l mai face omul cu mana lui. El alege pe ce cale sa o ia. el alege sa greseasca sau nu. El alege daca  mai vrea sa se repete anumite evenimete importante,dar dureroase...daca alege asta,insemna ca ii place sa sufere,asta insemana mai exact ca nu a invatat din intamplarile lui.
Eu consider ca am invatat,de aceea azi a fost doar un drum pur si simplu atat,dar nu s-a acel eveniment de anul trecut...chipurile eram fericita(asa ziceam eu atunci). Azi afirm ca nu eram fericita atunci...nu eram. Eram tot eu. El a fost primul...asa am crezut eu atunci. Insa acum am ajuns la concluzia ca el nu a ocupat nici un loc in inima mea...a fost doar ceva trecator. TU ESTI PRIMUL SI ULTIMUL....iar asta o stiu cu siguranta


Mi-am dat seama ce mult schimba un an in viata omului...sut mai matura,sunt mai cu capul pe umeri,sunt mai iubita,si iubesc mult mai mult decat am facut-o in toata viata.   Anul trecut pot spune ca ma jucam cu dragostea...nu stiam nimic din ce stiu acum,nu aveam nici o experienta in spate,nu m-a indrumat nimeni. Eu a trebuit sa imi dau seama de tot. Azi insa pot spune cu tarie ca nu ma joc....IUBESC...cel mai frumos sentiment,cel mai pur sentiment si cel mai dureros sentiment(daca nu e impartasit). M-am schimbat enorm de anul trecut,pana acum...aceasi zi.
"O sa-ncep cu-n te iubesc
Mi-e dor de tine foarte mult
Cand te vad mi se opreste inima
Raman si surd si mut
Ma topesc incet cand vad scanteia din ochii tai.
N-ai sa ma pierzi

Pentru mine esti un inger pazitor
Tu esti pamantul apa si soarele meu ocrotitor
Te porti frumos esti ca o iubita, sora si mama
Eram un marinar pierdut in oceanu care ma cheama
M-ai adus la mal
M-ai fascinat cu farmecul tau
M-ai ridicat de jos cand imi era foarte greu
Cum as putea uita zilele de vara,cand ne-am cunoscut?
As fi vrut ca si povestea noastra sa continue

Si sa aibe ca si restul, acel HAPPY END..."   .....MINCIUNI...PE CARE EU LE-AM CREZUT...MINCIUNI DIN PARTEA UNUI MINCINOS.


Viata merge inainte,nu se opreste in loc,iar noi oamenii evouluam,sau nu. NOI ALEGEM. Eu am ales...si am ales bine. Si am invatat din experienta trecuta,si nu voi mai face aceleasi greseli. Si voi fi mai atenta la mine insumi cum interpretez lucrurile.

Ma bucur ca am inteles toate aceste lucruri,si nu regret...pentru ca toate nereusitele m-au invatat sa fiu mai optimista,sa fiu mai puternica,sa nu mai gresesc,sa evoluez,si sa iubesc. Eu consider ca timp de un an am inteles si realizat multe.Si mai ales ma consider LIBERA...atunci nu eram libera,eram incatusata,insa eu nu simteam nimic. Acum sunt libera sa iubesc.
Si ca sa inchei...iti multumesc V ca esti alaturi de mine si la rau si la bine,iti multumesc pentru tine...iti multumesc pentru ca ma iubesti si ca ma intelegi. E foarte importat pentru mine.
Desi ne este greu,eu stiu ceva: VOM REUSI.

TE ADOOOOOOOOOOOOOOOOR  V.



Un comentariu:

  1. Te ador puiule... jur ca esti cea mai minunata fata din lume. Ma intelegi perfect si ma iubesti asa cum sunt. De asta te ador, si crede-ma ca si eu te inteleg. Esti cu adevarat fascinanta si minunata. Te iubesc! :*

    RăspundețiȘtergere