vineri, 22 octombrie 2010

Draga V,

Azi ai plecat...offffff. Asa as fi vrut sa vin cu tine sau tu sa nu mai pleci..dar deocamdata stii ca nu se poate...te iubesc asa mult,incat simt uneori ca nu mai pot de dor,desi stiu ca dorul nu poate intrece iubirea pe care o am pentru tine...tu esti tot ce mi-am dorit,tu esti dragostea mea,tu esti speranta mea...tu esti al meu.Mi-e dor de tine,
Mie dor sti bine!
As vrea sa pot sa te opresc,
Sa-ti spun cat te iubesc!
Mie dor de tïne......
Off...ce bine ca exista speranta,draga V. Ce bine ca exista iubire. Ce bine ca exista incredere. Ce bine ca esti alaturi de mine,chiar daca esti departe.
Desi pleci,imi lasi intodeauna zambetul pe buze si in suflet,si iti multumesc.Cu tine ma simt altfel...ma simt in largul meu...la tine imi place tot ce nu suportam sub nici o forma inainte...stii cum eram in mai si cum sunt acum. Iti multumesc dragul meu ca esti intelegator cu mine,ca imi esti alaturi,ca ma iubesti,ca imi dai putere,ca imi dai speranta,ca esti sincer,ca ai incredere in mine. Iti multumesc pt tot..




Cu dragoste, Olivia

Un comentariu:

  1. Nu ai pentru ce sa-mi multumesti mie puiule. Te rog multumeste-ti tie pentru tot. Pentru ca datorita felului tau de a fi, datorita increderii pe care si tu mi=o acorzi, ma faci sa am inceredere in tine si sa te iubesc enorm! Dragostea mea te ador maaa!

    RăspundețiȘtergere