miercuri, 22 septembrie 2010

21 septembrie

Imi pot da seama ca uneori sunt ciudata.Ieri spre exemplu am fost mai mult decat ciudata. Data aceasta de 21 septembrie o sa ramana in mintea si inima mea mult timp...a fost o experienta cu totul si cu totul noua. Pe moment nu mi-am dat seama ce am facut,apoi am inceput sa imi para rau,dar...oricum aceasta zi venea o data si o data.Eu consider ca aceasta persoana merita :).
Oricum,ceea ce vreau sa spun este ca nici eu nu ma inteleg. Eu sunt jumatate-jumatate: la fel de normala si la fel de ciudata. Uneori la fel de normala si la fel de ciudata. Uneori la fel de cuminte si la fel de nebuna. Uneori la fel de retrasa si la fel de indrazneata. Uneori la fel de calma si la fel de zapacita. Uneori atat de sensibila dar in acelasi timp puternica. Uneori atat de blanda,dar in acelasi timp zvapaiata. Uneori atat de optimista dar la fel de pesimista. Uneori atat de trista si in aceasi masura vesela. 50% si 50%. Chiar daca nu pare 50% si 50%,asa este,nu exagerez, nu e o masura mai mare sau una mai mica. Insa in aceasta zi(21 septembrie) am fost 100% nebuna,iar normala deloc. El m-a facut sa nu fiu cuminte,m-a facut sa fac ceva la care nu ma gandeam ca voi face. Dar tot eu sunt!!!!! Sunt aceasi fata...buna,rea,calda,vesela,trista,nebuna,zapacita,retrasa,glumeata,simpatica,prietenoasa,ciudata,pura. sunt eu,desi ieri am ost ciudata...foarte ciudata.
Eu sunt,desi ziua de ieri si-a pus amprenta pe mine. Iar eu nu mai pot da inapoi.Raman doar eu cu amintirile,nici macar cu tine.

Un comentariu:

  1. Ba da puiule ramai cu mine oriunde as fi! Si sa-ti mai zic ceva... ai fost, esti si vei fi cea mai frumoasa, dulce, scumpa, minunata, cuminte, dar si nebunatica fata din lume!!!! ESTI PERFECTA!

    RăspundețiȘtergere