vineri, 15 aprilie 2011

Cine sunt eu?

Cine sunt eu?? M-am întrebat de multe ori, căutăm nişte răspunsuri deşi poate le cunoşteam, eu tot le căutam, şi poate ca încă le caut. Întotdeauna mă uimesc pe mine însămi, întrebându-mă dacă într-adevăr sunt aşa şi nu invers. mai mereu fac gafe, întotdeauna iubesc, întotdeauna caut, însa nu totdeauna găsesc. Sau poate ca am găsit ceea ce căutam însa nu am băgat de seamă. Uneori am fost încăpăţânată,uneori am fost prudentă. Dar chiar de puţin timp am constatat că mai trebuie să muncesc cu mine. fără sacrificii nu există biruinţă,nu există fericire...nu există viaţă.


De când mă ştiu caut răspunsuri. Şi când cred ca le-am aflat pe toate, se mai naşte o întrebare, mai apare o nedumerire. Uneori mă trezesc cu răspunsurile plesnindu-mă peste faţă exact când mă aştept mai puţin. Unele răspunsuri vin de la sine, chiar fără să mă obosesc sa le găsesc cu adevărat, şi unele le-am căutat cu atâta înverşunare,a fost drum lung,dar le-am aflat. Cert este că toate răspunsurile se aflau înlăuntrul fiinţei mele.

Cine sunt eu? Sunt o fiinţă ca şi tine. sunt o fiinţă normală,cerebrală,modestă, impulsivă dar si extrem de calmă,sensibilă şi cu simţul umorului. Sunt un om care zâmbeşte uşor dar tot la fel de uşor,plânge.
Sunt un om care se bucură de un răsărit de soare,dar sunt acelaşi om care se emoţionează din cauza unei melodii speciale. Sunt omul acela care speră dar şi moare de tristeţe uneori văzând viaţa din toate unghiurile sale. Sunt omul acela care arde să îţi zâmbească sau să te îmbrăţişeze fără un scop anume.. Sunt omul acela care se supără uşor, dar ştie întotdeauna să ierte la fel de uşor. Nu păstrez nici o dată răul deoarece consider că răul otrăveşte sufletul.
Cine sunt eu? sunt eu....aceea care încearcă să nu rănească dar sfârşeşte de multe ori prin a fi ea rănita. Sunt eu, cea sufocantă. Sunt eu, cea care creează personaje in viaţa sa proprie. O viaţă fără personaje este ca o zi fără lumină. Sunt eu, cea care râde imediat ce a plâns şi imediat plânge după ce a râs. Sunt eu, cea unică, de altfel ca fiecare om, cea bosumflată, dar totodată cea entuziasmată de tot.
Cine sunt eu? Sunt eu,cea care se bucură de un zâmbet cald de-al tău. Sunt eu,cea care încearcă sa citească în profunzimea ochilor tăi, însă nu ştiu dacă reuşesc întotdeauna. Sunt eu, cea care îşi recunoaşte defectele, nu şi le ascunde. Sunt eu,cea care încearcă să privească dincolo de aparenţe. sunt eu,cea care vrea sa pară indiferentă,însă reuşeşte exact opusul.

Dacă nu m-ai recunoscut până acum, sau dacă nu m-ai cunoscut îndeajuns să îţi dai seama cine a scris până acum,sunt eu...Ollie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu