luni, 8 noiembrie 2010

Esenta


Iubirea este singurul lucru care activează inteligenţa şi creativitatea, care ne purifică şi ne eliberează







Ma arde pielea de prea mult dor,
Atingerea ta m-a infierat pentru vecie
Caci prea fierbinte mana ai avut
Cand mangaierea ta mi-ai dat-o mie.
Am cicatrice pe toata pielea,
Pe peste tot pe unde m-ai atins,
Si nici zapada muntilor de la apus,
Nu m-a racorit de atata dor de tine.
Cu buzele cand m-ai atins,
M-ai ars pana la os, si atunci am plans.
Si poate n-ai stiut de unde vine,
Lacrima pe care ai vazut-o
Atunci, odata intr-un colt de ochi.
Ciudata e iubirea mea cu tine,
Dar,si atat de minunata.


Cine iubeşte şi este iubit nu va mai fi niciodată acelaşi om ca înainte...


Mă uit pe geam şi, în loc să văd peisajul, îmi apare el, multiplicat în mii de înfăţişări şi culori. Chipul lui izvorăşte mereu şi din fiinţa mea, unde se află culcuşul amintirilor noastre şi retrăiesc fragmentar tot ceea ce a fost şi ceea ce este....are un farmec inedit, petru că ştiu că va fi din ce in ce mai bine...

Dragoste. O nebunie temporară vindecabilă prin căsătorie sau prin îndepărtarea pacientului de influenţele care au provocat tulburarea.

Dragostea adevărată este o limbă pe care surzii o pot auzi şi orbii o pot vedea.






Dragostea n-o poţi cumpăra cu toate bogăţiile pământului, dar o poţi avea cu un simplu surâs.


Te ador,V

Un comentariu: