vineri, 4 februarie 2011

Asta-seara m-am eneravat...iarasi am constatat cata prostie se afla in jur. Nu ca eu as fii vreo mare inteligenta,dar macar tac!! Constat si tac. Pe cand altii(prosti de bubuie) isi dau cu parerea,isi dau importanta necuvenita si mai ales ca sunt plini de figuri...cum pana mea sa mai iti doresti sa traiesti intr-o lume cu atatea defecte,unde prostii domnesc?? Si daca nu esti ca el,sau i-ai calcat pe orgoliul lor, sar ca arsi si te fac cu ou si cu otet. Cum domne,ei sa piarda sau sa dea dovada de ceea ce sunt intr-adevar?? Faptele vorbesc si nu vorbele.


M-am enervat asa tare pentru ca mi-a ajuns pana peste cap aceste manifestari ale prostilor...daca ar fii putini poate ca nu as reactiona asa urat,nu m-as enerva atat de tare. As spune: Uite un prost printre inteligenti... Lumea noastra este intoarsa cu sus-ul in jos, anormalul este acum,normal, raul este acum considerat bine, iar prostia este evaluata ca drept inteligenta, uratenia este considerata frumusete, s.a.
Eu de regula ma abtin sa ma enervez,prefer sa tac,sa tin in mine,dand tot felul de sanse unora care nici nu merita...asa sunt eu. Prost obicei mi-am facut sa tolerez si sa respect pe cei care nu ma respecta,sa fiu blanda cu cei care chiar u stiu sa aprecieze.


M-am suparat foarte tare si as putea sa ma mai calmez un pic,scriind despre rautatea si prostia omeneasca.
Un prost intodeauna este si rau. Asta-seara m-am bagat la un joc de cultura generala. Jucam cu inca 2 persoane. Ambele persoane voiau sa ies din joc,dar nici unul nu a reusit asta,ba chiar am castigat. Prima persoana nu a reusit,iar a doua a incercat sa faca si ce a facut cealalta persoana. Nu a reusit. Apoi a venit randul meu,si am atacat-o pe cea de-a doua persoana pentru ca mi se paruse cinic sa scrie in chat ca va pierde jocul si eu sa il incurajez,plus ca avea puncte mici. L-am atacat in mod direct,prin 3 intrebari la care el a dat raspunsuri gresite,dar va spun ca toate 3 erau logice...uitati un exemplu: cine a ajutat-o sa debuteze pe Maria tanase? Si erau 4 variante. Bineinteles ca Constantin Tanase, a ajutat-o. Celalalte variante erau George Enescu si inca 2 straini. El a ales varianta cu strainul. Helaaaau...Maria...Tanase&Constantin...Tanase.
In fine,l-am scos din joc,am castigat, insa  a tinut sa imi scrie pe chat o injratura urata.
Nu i-am raspuns deoarece deja trebuia sa ies din jocul acela si sa joc altul...insa mi-as fi batut capul cu cine?? Cu unul care fiind prost,mai era si rau?? Nu,multumesc. Prefer sa tac. Eu merg pe premisa ca totul in viata se plateste,chiar si o vorba sau un gand,nu mai spun de fapte...
Da,poate spuneti ca m-am enervat cam tare,dar credeti-ma ca nu mai suport. Sunt atat de multi...si partea proasta este ca sunt intr-o continua crestere.


Draga CentDinamo,daca tu crezi ca esti vreun destept ca m-ai injurat,superb...tine-o tot asa. Daca tu crezi ca esti inteligent..ar trebui sa meditezi la asta numai gandindu-te ce pseudonim ti-ai pus. De acolo iti dai seama cat de mult gandesti si cat de mult te duce capsorul ala. Iti doresc sa fii luminat la minte si sper sa nu dai de prosti mai mari ca tine,ca atunci ai dat de dracul.
Cu sinceritate, o imperfecta dar cu capul cat de cat pe umeri, O.

Iata cateva citate de la anminti oameni care intr-adevar au facut ceva in viata si au rams unici pentru ce au faurit:

*Doar doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana; iar de cea din urma sunt foarte sigur.

Albert Einstein

*Genialitatea poate avea limitarile sale, dar prostia nu are acest handicap.

Elbert Hubbard

*Sa fii prost, egoist si sa ai o sanatate buna sunt trei cerinte pentru a fi fericit, desi daca prostia lipseste celelalte nu mai conteaza.

Gustave Flaubert

*Cele mai comune doua elemente ale universului sunt Hidrogenul si prostia.

Harlan Ellison

*Oricine are dreptul sa fie prost, dar unii abuzeaza de acest privilegiu.

Uitati si un site care cica amuza oamenii...insa este chiar ridicol sa existe asemenea specimene...
http://www.prosti.ro/
Distractie....placuta...!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu